niedziela, 19 lutego 2012

Dobry wieczór!

Rano byłam z Asią i Karoliną w mieście kręcić materiały do filmu, a popołudniu byłam z tatą na obiedzie u rodziny. Spędziłam większość czasu z Nataliową :3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Praktycznie mamy już poniedziałek, strasznie boję się dzisiejszego dnia! Rano przychodzi po mnie Asia i idziemy do dentysty, bo czeka mnie leczenie kanałowe zęba... Niesłychanie się tego boję, prędzej umrę tam na miejscu, niżeli mi zrobią to co mają tam zrobić. Jakoś muszę to wytrwać, ale mimo wszystko, strach jest silniejszy ode mnie.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Po tej strasznej przygodzie pójdziemy razem na trening, a popołudniu mykamy do mnie, a wieczorkiem może jakieś spotkanie z ekipą :3















` Mogę tylko czekać teraz, przeglądać zdjęcia
i choć gubię to nie raz, wszystko pamiętam,
zdjęcia, każdy piksel krótkich chwil, każdy moment,
krzyczę to w nocy szeptem, tęsknię za domem.


Dobranoc!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz