środa, 15 lutego 2012

HEJ!

Bardzo Wam polecam film 'i że Cię nie opuszczę'! Wiele bardzo wzruszających momentów, zarówno jak i można było się pośmiać. Ponad półtorej godziny bardzo dobrego filmu to jest to, czego mi było ostatnio trzeba :) Miło spędziłam później czas z Adrianem, także tego. :3 Wracając autobusem spotkałam znajomą z koloni; powspominałyśmy wiele i rozmyślałyśmy nad zrobieniem w ferie jakiegoś większego spotkania. Po powrocie zaczęłam, jak co wieczór, rozmowę na skypie. 
- - - - - - - - - - 
Ogólnie to rozmyślam nad zostaniem konsultantką Avon, bo dostałam taką propozycję. Ale na przykład obawiam się, że co miesiąc mogłoby być tak, że nie uzbierałabym danej ilości zamówień, i byłoby po mnie. Dlatego jutro spotykam się z Monią i zapytam o wszystkie moje wątpliwości, i zastanowię się, czy chcę się za to zabierać, czy też nie, hmhm.


Zdjęcie z Karolajną, było robione podczas dworu 11 lutego :) Bardzo miło wspominam tamto popołudnie, kiedy chodziliśmy po połowie Fordonu, chodziliśmy po zamarzniętej Wiśle, nie ogarnialiśmy przybyłego łabędzia, jak i robiliśmy zdjęcia samowyzwalaczem w Galerii. :D




Pyszny popcorn robiony przez Karo na jej urodzinach, na których byłyśmy 12 lutego :)


Huehue, takie tam w lampie z Asią. Ale ogólnie bardzo lubię to zdjęcie, tym bardziej że robiłyśmy to 'na Ivana' co jest jeszcze bardziej fascynujące :D


A to kochana Ala z grzywą. :3
______________________________________________________________________________ 

W te ferie mam tak wiele zaplanowane, że czasami już po prostu się gubię i nie mam czasu na swoje domowo-moje sprawy *-* Mamy z dziewczynami do zrobienia dwa projekty w czym jest mega dużo jeżdżenia, filmowania, szperania po necie i te pe. Chcę się spotkać z wieloma osobami, z którymi dawno się nie widziałam, jak i z tymi, z którymi uwielbiam spędzać czas. W drugim tygodniu ferii co ranek będę miała treningi a potem warsztaty... no i jeszcze dodatkowo modele cząsteczek na chemie i jakieś rzeczy na plastykę... za dużo, za dużo, za dużo. Muszę wszystko sobie poukładać, aby niczego nie pominąć x_x 

- - - - - - - - -
Dobra, zawijam już. Trzymajcie się, cya! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz