wtorek, 14 lutego 2012

valentineee.

Cześć.

Piszę na szybko, bo jestem kompletnie padnięta. Popołudnie z Karoliną, Alą, Amadim i Kamilem jak najbardziej było udane. Przesiedzieliśmy dużo w Focusie, a na koniec przeszliśmy na Stary Rynek, po Wyspę Młyńską i pod Operę. A wieczorkiem zastałam u mnie w domu Asię, Michała, Kubę i Krystiana. Wypiliśmy herbatki, zjedliśmy ciastka, jakieś tam potem pierdołki z chomikiem, a później mieliśmy beke z niektórych filmików na youtube. Teraz rozmawiam od paru godzin na skypie z Głodem, Alo, Gackiem, Kukim, Chrisem i Kłaczkiem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jutro mykam z Elmem do kina, a popołudniu mam pewne spotkanie w domu.
Tak więc środa również jest zaplanowana. A teraz zdjęcia z dziś:












Oke, to ja kontynuuję rozmowę na skypie, a Wam życzę dobranoc.
Tyle na dziś, pozdrawiam.

Cya! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz