niedziela, 6 stycznia 2013


Znalazłam chwilkę czasu, więc jestem.

Zamknęłam tamten rozdział - teraz żyję rokiem 2013 i wszystkim tym co będzie. Staram się nie patrzeć wstecz, chociaż często jednak jeszcze to robię. Z roku na rok czuję w sobie małe zmiany - raczej lepsze. Najważniejsze jednak, że z przyjaciółmi nadal jest niesamowicie dobrze, a zmienić mogły się jedynie nasze relacje, które zapewne są jeszcze silniejsze, coraz częściej oparte na większym zaufaniu i radości. Poznałam wielu niesamowitych ludzi, oraz kontakty z rodziną się o wiele polepszyły. Wydawałoby się, że nic więcej do szczęścia nie potrzeba, ale realnie patrząc - zawsze mogłoby być lepiej, i tym się kieruję :)



Lada moment koniec 1 semestru ostatniego roku w gimnazjum - czy się cieszę? 
Będzie to kolejny rozdział do zamknięcia... nie lubię zamykania rozdziałów. Z wieloma osobami, z którymi zżyłam się przez te 3 lata, zapewne nie będę miała takiego dobrego kontaktu, może nawet i kompletnie go stracę. Mam jednak nadzieję, że z moją czwórką nadal będzie tak jak jest, a może i lepiej? Myślę, że skoro jesteśmy dla siebie tak ważne, to nawet zmiana otoczenia nie zmieni wiele. Nie chcę teraz o tym myśleć, jeszcze nie teraz. Zostało pół roku - korzystajmy więc!


Wigiliaaa 21.12.2012 :*




photoblog/eskonieczko 05.01.2013:

Ostatnio ciągle porównuje moje uczucia,
do pewnego rodzaju spędzania czasu na 
huśtawce...  Jeden moment sprawia, że
mam chwilę na zaczerpnięcie czegoś 
nowego, poczuć radość i nadzieję, 
a po chwili schodząc niżej zastanawiam się
 czy nie były to czasem jakieś nieszczere 
myśli. Chciałabym poczuć, że jest za mną
 ta osoba, która mnie podtrzyma i nie 
pozwoli stracić pędu, a przede wszystkim, 
dzięki której nieważne na jakiej wysokości 
przypadnie mi lecieć, za każdym razem 
utrzyma te ciepłe i pełne nadziei momenty,
 dzięki którym warto wierzyć w szczęście. 



Takie troszkę wspominki świąteczne mnie natchnęły:


    


To tylko tyle na dzisiaj, a teraz śmigam do książek,
trzymajcie się ciepło, pa! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz